elektrická koloběžka 48V Nitro Scooters Puma 1000 Pro
Popis produktu elektrická koloběžka 48V Nitro Scooters Puma 1000 Pro
Bezkartáčový motor uložený v zadním kole
Puma využívá moderní technologii motorů brushless hub (bezkartáčový motor v zadním kole). Provoz koloběžky je příjemně tichý.
Koloběžka je osazena námi vyvinutou řídící jednotkou a díky tomu bezkartáčový motor dosahuje špičkového výkonu cca. 1000W!
Motory uložené v kole mají nespornou výhodu okamžité reakce "na povel".
Pneumatiky, které nepřehlédnete
Puma je osazena opravdu líbivými a funkčními terénními pneumatikami, které jsou známé především z horských kol "do sněhu". Jízda je velmi příjemná a bezpečná. Menší nerovnosti vůbec necítíte. Pneumatiky dovolují i velmi příjemně projíždět třeba louky a lesní stezky. Venčení psího miláčka nebude problém ani v lehkém terénu.
Přední a zadní LED osvětlení
Bezpečnost jízdy vždy na prvním místě. Proto má Puma přední i zadní LED osvětlení.
Je doporučeno jezdit i přes den se zapnutým osvětlením, značně se tím zvyšuje bezpečnost jízdy.
Přední osvětlení je napájeno z baterie koloběžky, avšak díky technologii LED diod je spotřeba prakticky nulová. Zadní osvětlení má svou vlastní baterii.
Jízdní režimy
Koloběžka je osazena moderním tachometrem, který zobrazuje hlavní informace o koloběžce.Zde se také přepínají režimy, kterých je celkem 9.
Pro pomalou jízdu (rychlá chůze) si uživatel zvolí režim 1-2. Každý další režim směrem k číslu 9 znamená navýšení výkonu a max. rychlosti. Pro co nejvyšší úsporu baterie doporučujeme najít režim, který dovolí jet cca. 15-18 km/h rychlostí.
Akcelerace se provádí na pravé straně řídítek. Stejně jako na motorce, pouze "přidáte plyn" a koloběžka se plynule rozjede kupředu.
Rekuperace, která navíc jemně dobíjí baterii
Pojem rekuperace se nejčastěji skloňuje ve spojitosti se závody Formule 1 pod názvem KERS. Rekuperace se aktivuje po sepnutí brzdové páčky. Motor začne přibrzďovat a tím se vytváří energie, kterou motor navrací přes řidicí jednotku do baterie. Účinnost je cca. 4 - 5%. Nelze tedy předpokládat, že díky systému Rekuperace lze navýšit dojezd o více jak přibližně 2-3 km.
Výhodou rekuperace je nejen úspora energie, ale také prodloužení životnosti baterie a brzdového systému.
Přední nastavitelné odpružení
Tento model je vybaven přední cyklo vidlicí s možností nastavení tuhosti a také s možností uzamknutí pružení.
Silné tlumiče spolehlivě tlumí rázy vozovky. V kombinaci s velkými pneumatikami se jedná o opravdu příjemnou jízdu.
Plně hydraulické prémiové brzdy
Pro novou generaci jsme zvolili plně hydraulické brzdy. Jejich účinek je oproti běžným lankovým brzdám přibližně 2-násobný.
Koloběžka je osazena velkými vzduchem chlazenými kotouči.
NÁŠ NÁZOR NA TENTO MODEL:
Tento model vykouzlí každému úsměv na rtu. Jízda je příjemně plynulá, tichá. Tím, že je těžiště strupáku nízko, cítíte se při jízdě bezpečně. Puma dobře zvládá i lehčí terén, polní cestu apod. Při ekonomickém režimu jízdy dokáže ujet velmi dlouhé trasy.
Kdo si rád při jízdě posedí, může si nově k Pumě přikoupit sedlovou sadu.
Pumu si můžete pořídit i ve zcela legální verzi SL (Street Legal). Zde dojde k odbornému omezení rychlosti Pumy 1000 na 25 km/h jak tomu ukládá vyhláška MDČR č. 341/2014Sb.
Originální příslušenství Nitro scooters
K Vaší koloběžce si můžete doobjednat širokou škálu příslušenství. Mezi nejpopulárnější patří přilby, vodotěsné brašny Nitrobag či třeba zámky..
Provoz na komunikacích - jak je to s vyhláškou
Vyhláška MDČR č. 341/2014 Sb (příloha 12) povoluje použití koloběžky s pomocným motorem na komunikacích v případě, kdy koloběžka nejede více jak 25 km/h a výkon motoru nepřekročí 1000W (1kW). Pokud má koloběžka vyšší parametry, nesmí legálně do provozu.
Modely, které v naší nabídce vyhovují vyhlášce poznáte dle zkratek "SL" a "SLHC" v názvech. Např. Puma 1000 Premium S, Rider 800 Pro SL, XE1000 Plus SLHC atd.
Našim koloběžkám věříme!
Na motor od nás dostanete 3 letou záruku!

* Maximální udávaný dojezd při hmotnosti jezdce 75 kg. Jízda na rovinatém terénu s průměrnou rychlosti 15-18 km/h s aktivovaným Eco režimem. Venkovní teplota mezi 15-24 °C. Plně nabitá nová baterie. Při vyšším zatížení a/nebo využití Turbo režimu se dojezd snižuje.
Provoz na komunikacích - jak je to s vyhláškou MDČR
Koloběžka s pomocným motorem může být použita na komunikacích pokud vyhovuje vyhlášce MDČR č. 341/2014 Sb, příloha 12 (tzn. provoz jako na jízdním kole. Bez ŘP, bez povinného ručení a RZ). Aby směla koloběžka s pomocným motorem na komunikace, nesmí být její výkon vyšší jak 1000W (1kW) a její max. rychlost nesmí přesáhnout 25 km/h. Pokud má koloběžka vyšší parametry, nesmí legálně do provozu.
Koloběžky vyhovující vyhlášce MDČR označujeme v naší nabídce koncovkami SL a SLHC. Modely, které mají homologaci jako motocykl označujeme koncovkou SPZ.
* uvedený maximální dojezd je uvažován při zatížení do 75 kg, při využití úsporného režimu (Super Eco), v rovinatém terénu s průměrnou rychlostí 12-15 km/h. Při vyšším zatížení a/nebo využití Turbo režimu se dojezd snižuje.
Technické informace:
Max.nosnost | 120 kg |
Doporučené max.zatížení | do 105 kg |
Max.rychlost | 35-38 km/h |
Max.výkon | 1000W |
Dojezd na 1 nabití | do 28-40 km * |
Baterie Li-Ion | 48V14Ah 672Wh |
Indikace stavu baterií | ano |
Doba dobíjení | 4 - 7 hodin |
Nabíječka 2A | ano - v ceně |
Přední/zadní LED světlo | ano |
Zadní brzdové světlo | ano |
Aktivace/vypínání | tlačítko |
Přední odpružení | ano |
Zadní odpružení | ne |
Brzdy | kotoučové hydraulické |
Pneumatiky | 20" terénní vzorek |
Řídítka | sklopná |
Skládací systém | ne |
Odnímatelné sedlo | ano - lze dokoupit |
Barva | černá |
Hmotnost vč.baterií | cca. 28,9 kg |
Hmotnost baterie | cca. 3,4 kg |
Rozměry (D x Š x V) | 178 x 61 x 127 cm |
Rozměry krabice (D x Š x V) | 155 x 27 x 67 cm |
Záruka - spotřebitel | 24 měsíců, 3-letá záruka na motor |
Záruka - firma, podnikatel | 12 měsíců |
* Poznámka | dojezd je ovlivněn váhou jezdce a profilem trasy |